woensdag 4 juni 2014

Condoleance- en geboortekaartje

 
Ja hoor, ik ben er nog...heb de laatste tijd niet zo veel uitgevoerd, veel op Pinterest gezeten (hoezo verslaafd?)! Ik heb niet helemaal met mijn armen over elkaar gezeten hoor, ik heb weer een bijdrage gemaakt voor de komende Cards & Scrap maar dat kan ik hier natuurlijk nog niet laten zien.
 
Afgelopen week bleek maar weer eens dat dood en leven dicht bij elkaar liggen, ik heb voor beide gelegenheden een kaartje gemaakt.
 
 
 
 
 
Voor de onderste kaart heb ik de stempelsets Baby Prints en Great Sport van Stampin' Up gebruikt, verassende combi hè maar ze doen het heel goed samen!
 
XOXO Renata

 

1 opmerking:

martina's kaartjes zei

prachtige kaartjes zijn het ! het stikrandje en alle kleine fijne details zijn helemaal toppie ! mooi
grtjs,martina
x