zaterdag 27 juli 2013

Een lekker cadeautje!

 
Vervolg op het berichtje hieronder...
 
En dit heb ik dus voor mijn nicht gemaakt, een leuke verpakking voor de bananen-cake-mix van "De Bakzolder". Dit enorm vrolijke papier heb ik van mijn vriendin Lenny gekregen, blij mee! M'n nicht heeft het pakketje in goede orde ontvangen en beloofde me een foto van haar probeersel te sturen.
 





Stempel: Mo's Digital Pencil
Papier: KaiserCraft
Swirl: My Favorite Things - Die-Namics
Hart: QuicKutz
Bovenkant: Spellbinders - Nestabilities

XOXO Renata


9 opmerkingen:

Marian zei

Wat een mooi gezellig cadootje
De ontvanger zal er zeker door verrast zijn
Groetjes

Anita Meijer zei

Wat heb je dit superleuk gedaan Renate, top.
Liefs van Anita

Ellen zei

Wauw, wat heb je er weer wat moois van gemaakt zeg!

Hermien zei

Wat een leuk presentje heb je weer gemaakt.

Groetjes Hermien

Malika zei

oh wat super wat je gemaakt hebt, heel mooi hoor.

Malika

Aletta zei

Echt heel mooooiiii...
Groetjes Aletta

nicolet zei

Mooi!
Grotjes Nicolet

Tinie zei

Wat een leuk idee en uitvoering!!
Groetjes Tinie

Petra zei

Hele leuke verpakking. Erg mooi ingekleurd! Groetjes Petra