maandag 10 juni 2013

My FavoriteThings projectjes voor de Cards & Scrap

Éen van mijn favoriete merken is toch wel "My Favorite Things", zij hebben fantastische dies en stempelsets waarvan ik de "à la modes" denk ik toch wel het leukste vind. Ik heb ze dan ook met plezier gebruikt voor mijn bijdrage aan de vorige Cards & Scrap.... Hieronder het eerste setjes, in het doosje zit natuurlijk een flesje nagellak!


 


Stempel: My Favorite Things - à la modes: "Polished to Perfection"
Papier: Studio Calico - Snippets
Bedel: Jane Creative
Metalen hoekjes: ?
Overig: Spellbinders - Nestabilities

XOXO Renata

7 opmerkingen:

Jeannette zei

Ze zijn en blijven prachtig, maar had ik ze al eens gezien of was dat in het blad?, groetjes Jeannette

Anneke. zei

Ziet er weer prachtig uit, Renata!
Groetjes Anneke.

Aletta zei

Ze echt weer prachtig Renata!
Ik geniet elke keer weer van jou vakwerk, wat mooi afgewerkt, je weet dat ik daar wel van hou.
Groetjes Aletta

Anita Meijer zei

Wat schitterend Renata, ik vind het prachtig.
Liefs van Anita

martina's kaartjes zei

wow, wat is deze leuk ! heel erg top hoor
grtjs, martina
x

Hermien zei

Wat een leuk project Renata, ik heb ook een bijdrage geleverd

groetjes Hermien

Angela zei

Prachtig Renata.... Hele mooie kleuren en schitterende afwerking!!!
grt Angela