dinsdag 5 februari 2013

ELKE KAART EEN FEESTJE UITDAGING 153

 
 
Schets 35 met optineel thema "Sneeuwpop" / Sketch 35 with optional theme "Snowman"
 
 
 
Van mij hoeft het niet meer te gaan sneeuwen hoor (al heb ik er geen hekel aan) en de kou is ook wel aan mij besteedt, tenminste als het lekker vriezend weer is, heb een hekel aan regen... Maar voor veel mensen zit de wintersport er weer aan te komen dus dit thema is nog heel actueel. Met onderstaande schets en het optionele thema "Sneeuwpop" mag je deze week aan de slag bij elke Kaart een Feestje!
 

 
Niet alleen is het gewoon een leuke uitdaging maar we worden weer gesponsord door mijn favoriete digimerk en dat is BUGABOO DIGI STAMPS! Ik vind de digi's hilarisch, vooral Stella en Gus en je kunt er maar liefst 7(!!) winnen! Bugaboo heeft ook de digi's die gebruikt zijn door het DT beschikbaar gesteld...zijn ze weer niet fantastisch? Thanks Jodie!!
 
 

En of dat nog niet genoeg is... we hebben steeds een tweede sponsor die eerste dinsdag van de maand, ook HAPPY STAMP doet een prijsje voor de winnaar er bij een leuke tekststempel en die hebben we nooit genoeg toch?
 
 
Doe weer gezellig met ons mee dus zou ik zeggen! Vergeet niet om een kijkje op het blog van elke Kaart een Feestje te nemen want mijn collega's hebben ook weer zulke leuke sneeuwman creaties gemaakt....
 
Papier: Basic Grey
Sneeuwvlokken: Pons van Martha Stewart (bedankt Ellen ik heb er nog steeds een paar die ik toen bij jouw heb geponsd)
IJspegel border: Marianne Designe
Overig: Spellbinders - Nestabillities (scalloped) circles
 
XOXO Renata
 
 




19 opmerkingen:

Corrie zei

Ach Renata wat een schatje heb je gemaakt, prachtig gekleurd je hebt ook héél mooi papier gebruikt,een super kaart met de mooie sketch.
Lieve groetjes Corrie

Je@net zei

Super leuke kaart, Renata!

Je@net zei

Super gaaf kaartje, Renata. Leuke papiertjes en stansen en helemaal af met die knopen en bedel!

Jeannette zei

Hoi Renata, wat een gave kaart laat je ons weer zien, komt goed uit want mijn voornemen was om alvast met kerstkaarten te beginnen, dus jullie hebben me het zetje gegeven, groetjes Jeannette

Anoniem zei

Mooooooooiiii
Zeker die kleuren die je gebruikt hebt.

Groetjes Claudia

Bernadet zei

Wowwwww Renata, dit is echt een PLAATJE!!!
Schitterend, zoveel leuke details, geweldige digi, prachtig papier!!!

marja zei

Wat een geweldig leuk kaartje Renata!

Lieve groetjes Marja.

CreaSjouk zei

Wat een superleuk kaartje!
Leuke sketch en uitdaging deze week bij ekef.
Groetjes Sjoukje

anja curvers zei

Prachtig kaartje hoor.

Tinie zei

Superleuke winterse kaart, Renata!!
Mooie kleuren heb je gebruikt!
groetjes Tinie

Aletta zei

Prachtige kaart Renata, geweldige mooie kleurencombi.

Groetjes Aletta

Nicole Parmentier zei

Het is weer een plaatje Renata!!

Anita Meijer zei

Wauw Renata wat is die super geworden, geweldig hoe je die sketch hebt uitgewerkt, een toppertje weer.
Liefs van Anita

*mieke* zei

Wat een mooie kaart Renata, krijg het er een beetje koud van:-)
Groetjes Mieke

Lenie Hempen zei

Wat een schattig kaartje Renata.
Echt super lief.

Gr Leny Hempen

Marijke zei

Wauw Renata wat een prachtige uitwerking van de schets. En heel toepasselijk nu de sneeuwpop. vanmorgen was het hier een witte wereld.
Groetjes, Marijke

Peggy zei

Je hebt er een prachtig kaartje van gemaakt. En zo mooi gestikt.
Super gedaan
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Brendaxx zei

Ik vind het een prachtige kaart Renata! Goed weekend! Groetjes,Brenda

Jolara zei

prachtig ! liefs joyce