dinsdag 1 januari 2013

Nagels, nagels, nagels en mijn "snelle" nieuwjaarskaartjes.

Hieronder een aantal manicures die ik de laatste tijd heb gedaan....

Mijn eigen kerstnagels, gelakt op kerstavond en de pink was zijn lak de volgende ochtend al verloren, gewoon er af, in zijn geheel. In de loop van de dag verloor ik er steeds meer, geen redden meer aan dus ik heb er niet lang plezier van gehad!


Ring: Miss Etam

Donderdag na kerst ben ik naar mijn peettante geweest die had gevraagd of ik een keer de nagels van haar kleindochters (beide rond de 10) wilde lakken. Hartstikke leuk dus een dagje naar Woerden met onderstaand resultaat. Loïs en Lise hebben dit zelf bedacht en de stempel uitgezocht.

De nagels van Loïs.


De nagels van Lise.


De nagels van tante Greet.


Ik had voor de meiden een cadeautje gemaakt maar was vergeten ze te fotograferen... Mijn neef heeft dat alsnog voor mij gedaan zodat ik het hier toch kon laten zien.


Stempel: My Favourite Things
Nagellak: HEMA

En zondag de nagels van buuf Petra Oud&Nieuw geschikt gemaakt.


En maandag die van mijzelf. Was er uiteindelijk niet tevreden over maar had geen tijd meer om ze opnieuw te lakken.


Ring: Ring Ding


En dit zijn de "snelle" nieuwjaarskaartjes die ik voor al mijn hobbyvriendinnen heb gemaakt.



Sneeuwvlokstans: Memory Box

Een hele fijne dag vandaag en een creatief 2013!

XOXO Renata

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik wil je via deze weg een gezond, gelukkig en creatief 2013 wensen.
Lieve groetjes Claudia

Jolanda Cuper zei

Prachtig wat een mooie nagels allemaal!
En die mooie sneeuwvlok kaart heb ik ontvangen!
In het echt is het nog veel mooier!
De allerbeste wensen voor 2013 veel gezondheid en geluk gewenst!
Groetjes Jolanda

Ellen zei

Wat een kunstwerkjes zeg die nagels! Knap hoor!
Je kaartje hangt hier inmiddels aan de slinger te pronken, nogmaals bedankt!
Groetjes Ellen

Marijke zei

Mooi en glamour zijn de nagels! En zo'n prachtige nieuwjaarskaart staat hier te pronken op mijn kast. Bedankt. Jij ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!

Lieve groetjes, Marijke

Ellen zei

Leuke nagels!! En kaartjes ook natuurlijk.
Nog de beste wensen voor 2013!