donderdag 20 december 2012

Feestnagels voor de buurvrouw


Afgelopen dinsdag heb ik mijn buurvrouw Dorien alvast voorzien van een paar feestnagels! Hopelijk blijven ze mooi tot kerst en anders zijn ze gelukkig makkelijk bij te werken.



 
 
Lekker bling-bling, super geschikt voor de feestdagen al zeg ik het zelf...
 
Nu een mooie kerstmanicure voor mijzelf bedenken in het paars!
 
Gebruikte lakjes:
 
Base Coat: China Glaze
Basis: China Glaze - Fast Track
Glitter: Catrice - Gold Leaf Top Coat
Top Coat: Seche Vite
 
XOXO Renata

2 opmerkingen:

Unknown zei

Dat gaat je al heel goed af Renata! Ziet er weer super uit! Mijn nagels zien er op dit moment niet uit, hoop dat ze snel weer wat groeien, kan ik ook weer eens lakken.

groetjes Renata

Welkom bij Happy Stamper zei

LEUK!!!! ziet er goed uit hoor, ben best een beetje jaloers hihihihi

mooi werk hoor

groetjes angelique