woensdag 12 december 2012

ELKE KAART EEN FEESTJE UITDAGING 147

Maak een kerstgeschenkje voor je liefste buren / Make a christmaspresent for your sweet neighbours


Oeps!!!!

Had dit berichtje keurig gepland voor afgelopen dinsdag...dácht ik maar hij bleek in concept te staan en is dus niet op tijd verschenen....SORRY!! Maarrr, beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.

Deze week hebben we weer een super leuke uitdaging bij elke Kaart een Feestje!, namelijk "maak een kerstgeschenkje voor je allerliefste buren". Ik heb een verpakking gemaakt voor een flesje nagellak omdat ik de nagels van mijn buurvrouw altijd mag lenen om te lakken. Daar ben ik heel blij mee gezien de slechte staat van mijn eigen nagels. Ze splijten en scheuren bij de vleet, om te huilen want ik vind het zo ontzettend leuk. Ik probeer van alles maar heb geen idee wat ik er aan kan doen.
Enfin, daar gaat het nu niet om, terug naar mijn projectje. Ben er zelf wel wijs mee en vind vooral het woordgrapje erg leuk (wie mij een beetje kent weet dat ik daar gek op ben).


 
 
 

Dit doosje vond ik op internet en heb de maten aangepast zodat het flesje nagellak er in past. Voor de liefhebbers, ik beloof om er een keer een workshopje van te maken want het is sowieso een leuk doosje om cadeau te doen. Je kan er namelijk ook chocolaatjes in doen (die passen tenslotte overal in). Of gewoon dat flesje nagellak, is ook leuk om aan je liefste vriendinnen of zus te geven met valentijnsdag bijvoorbeeld. Nou ja, je begrijpt me, mogelijkheden genoeg. Hou het EKEF blog dus ook volgend jaar in de gaten!

Vind je het een beetje een lastige opdracht...misschien trekt onze sponsor je dan over de streep want dat is SPELLBINDERS en dat beloofd weer een spectaculaire prijs!!!



Dus trek alles uit de kast om het winnende presentje te maken, zet 'm op en succes!\

Stempel: My Favourite Things
Papier: KaiserCraft
Overig: Spellbinders - Nestabilities Classic (Scalloped) Ovals
             Stampin'Up - Modern Label pons
             Magnolia - Mistletoe stans (Ellen corrigeer me maar als ik het fout heb)

Fijne dag!

XOXO Renata

4 opmerkingen:

Anneke. zei

Ohw, hij is super leuk geworden, Renata! Ik was bij het begin van het project ....:). Net als bij de andere DT leden wil ik ook jou buurvrouw wel zijn :)
Groetjes Anneke.

Corrie zei

Het ziet er héél leuk uit Renata, mooi gemaakt het doosje,leuke kleuren, ben benieuwd naar de workshop.
lieve groetjes Corrie

Jeannette zei

hoi Renata, ergens kwam die me toch wel bekend voor, maar dat was vast de aankondiging van de challenge (of het stond bij de voorbeelden), wat een schattig doosje is dit, erg leuk en we wachten netjes op de workshop, groetjes en een fijne dag, Jeannette

Ellen zei

Prachtig geschenk voor je buurvrouw Renata en eerlijk is eerlijk, zonder takjes was ie echt minder leuk geweest....;-)
Groetjes Ellen