woensdag 14 november 2012

Rood/Zwart en Flamingoroze/Goud

 
 
 
 
 
Op mijn verjaardag, zondag jl. droeg ik zwart/rood dus mijn nagels waren daar natuurlijk op aangepast. In dit geval dus de nagels aangepast aan de kleding maar ik heb soms een nagellak die ik héél graag wil uitproberen en dan bedenk ik mij dus van te voren welke kleding ik daar bij aan zou kunnen, betekend dat dat ik verslaafd ben? En wat dan te doen als je een kleur nagellak hebt maar geen kleding erbij...een bepaalde kleur groen in mijn geval. Tips?
 
Base Coat: China Glaze
Basis: Miss Sporty (naam en nummerloos)
Bloemetjes: Essence - French Glam Nail Stickers
Top Coat: Seche Vite
 
 
En dan deze, die zag ik op het blog van  Nail Stories (alleen véél mooier en ook beter gefotografeerd). De ringvinger had ik bestempeld maar dat zag je bijna niet dus met een penseeltje over geschilderd. Vind het resultaat best wel mooi ondanks dat het dus veel minder mooi is dan het origineel! Jammer dat ze nu al beschadigd zijn, zit er nog geen dag op.
 
De gouden lak is in het echt veel mooier, er zit een roze glans doorheen. Er overheen wat glitter om het effect van het origineel na te doen omdat ik geen gouden glitternagellak heb.
 
De flamingoroze lak is een geurlak. Als ie droog is heeft hij een geurtje. Ik vind deze niet zo lekker en de lak is ook helemaal niet fijn. Er zitten 4 lagen op en nog is ie niet helemaal goed gedekt. Het flesje vind ik erg mooi maar het dopje is vrij klein om vast te houden en heeft een lange steel waar de kwast aan zit waardoor ie niet fijn lakt. Heel jammer, ik had hoge verwachtingen van deze...
 
 
 
 
Base Coat: China Glaze
Basis: Tuff Scent - Beautifull, geur Peony
(op de website staat bij deze lakjes ook een tekst, bij deze:
"De vertaling van innerlijke trots en overvloed")
Accent: China Glaze - Swanky Silk (1165)
Top Coat: Seche Vite
 
Fijne dag!
 
XOXO Renata
 

2 opmerkingen:

Lila Castro zei

Gorgeous, Lovely nail art.

http://lcg-esmalterapia.blogspot.co.nz/

Ellen zei

Ik vind ze allebei wel leuk, alleen jammer als het niet goed blijft zitten.