donderdag 27 september 2012

En nog maar een keer nagels...

Worden jullie het al zat? Er is weer een kaart in de maak hoor...zondag komt ie op mijn blog ;)


Voor mij een nieuwe techniek, marmeren zonder water (zie YouTube). Volgende keer eerst een kleurtje op mijn nagels, nu lijkt het net of er stickers opgeplakt zijn. Deze techniek is heel makkelijk, je lakt 3 strookjes, vrij dik, in diverse kleuren en swirl er met een houten stokje doorheen.

De kleuren die ik gebruikt heb zijn:

Basis nog steeds Trind Nail Repair (gekocht bij DA Dronten)
Denim (325) BarryM (gekocht bij Alice and Jo)
Matt White (66) BarryM (gekocht bij Alice and Jo)
Aqua Cool (420) Rimmel London (gekocht bij Kruidvat Biddinghuizen)
Top coat: Seche Vite (gekocht bij Pretty Polish)

XOXO Renata

8 opmerkingen:

Corrie zei

Nee hoor Renata ik ben het niet zat,ik vind het geweldig wat je doet met je nagels,petje af hoor,lieve groetjes Corrie

arjette zei

Prachtig Renata!!!

gr. arjette.

Anita Meijer zei

Wauw schitterend gedaan zeg Renata, echt een kunstwerkje en nee ik word het nog niet zat hahaha. Zelf doe ik altijd bij mezelf kunstnagels aanbrengen, ja gewoon met lijm hoor, maar die van jou is echt een kunstwerkje. Super.
Groetjes van Anita

Lenie Hempen zei

Het ziet er keurig netjes uit Renata.
Al ben Ik geen liefhebber van nagellak.

Gr Leny Hempen

Jeannette zei

ziet er wel heel kunstig uit, maar ik zou er het geduld niet voor kunnen opbrengen hihi, laat mij maar een ingewikkeld kaartje doen dan, groetjes Jeannette

Ellen zei

Haha, het is net als mixed media maar dan op je nagels...
Je bent een ware kunstenares geworden in korte tijd. Mooi hoor!
Groetjes Ellen

Anreda zei

Wat prachtig en echt iets anders als kaartjes maken.
Ik ben altijd erg jalours op mensen met zulke mooie nagels, mij lukt dat helaas niet :(

Groetjes, Anreda

Fee - Makeup Savvy zei

This is just amazing! You are very talented at nail art :)