dinsdag 19 juni 2012

Post voor Kanjers!

Graag wil ik ook hier jullie aandacht vragen voor en onzettend warm initiatief namelijk POST VOOR KANJERS! Je kunt je hier aanmelden om 1 x per week, 1x per 2 weken of 1 x per maand een kaart naar een ernstig ziek kind te sturen... En dat niet alleen ze hebben allerlei andere acties om een lach op de gezichtjes van de zieke kinderen te toveren! Maar mijn specifieke aandacht gaat dus naar die kaarten-stuur-actie...hoe kan het ook anders! Kom op en doe met me mee, meld je aan (ik heb het zojuist gedaan) en maak een kindje blij want....het zal je kind maar zijn!!

XOXO Renata

5 opmerkingen:

Annerieke zei

Hoi Renata,

Sinds een aantal maanden doe ik mee, wat een geweldig initiatief nietwaar?

groetjes Annerieke

Yvonne zei

Ik heb het al een keer op een aantal blogs gezien en vindt het zo'n goed en mooi initiatief! Bedankt voor de link; ik heb me gelijk aangemeld. Groetjes, Yvonne

Aletta zei

Supergoed idee :))

Heb me net aangemeld bij Post voor Kanjers.

Groetjes Aletta

Chantal zei

Ik heb me een tijdje terug aangemeld.
Echt een heel goed initiatief!! Zo klein en al zo ziek. Gelukkig kunnen we ze een beetje opvrolijken met een kaartje.

Groetjes Chantal

Unknown zei

Renate ik heb me aangemeld en copieer dit bericht naar mijn blog, fijn dat je dit op je blog schreef,

groetjes Coby