dinsdag 1 november 2011


Daar is ie weer mensen, de maandelijkse schets van Karen's Doodles NL. Ook deze week nog geen exemplaar van mij maar ik beloof je dat ik binnenkort weer van de partij ben! Ik had heel even last van de Karen's Doodles blues ;) Neem zeker even een kijkje op het uitdagingenblog want team Rosie heeft weer beeldjes van kaarten gemaakt en zelfs een paar dames van team Bovine kon de schets niet weerstaan. Verder stellen wij twee nieuwe DT-leden aan jullie voor, we zijn super blij dat deze twee talentvolle dames ons wilden komen versterken!! Welkom Gretha en Mieke.

Ik heb natuurlijk niet stil gezeten, heb hele gave kaarten gemaakt voor de Cards Only van januari/februari, eindelijk weer een stel waar ik écht tevreden over ben.

Op het moment ben ik bezig met 10 uitnodigingen voor mijn tantezeggertjes die precies een week na mij jarig zijn. Mijn verjaardag is dit jaar op een heel bijzondere datum, namelijk op 11.11.11!! Jammer dat ik geen 44 wordt dat was vroeger wel zo namelijk...op 11.11.77 werd ik 11, op 11.11.88 werd ik 22 en op 11.11.99 werd ik 33. Je begrijpt waar mijn fascinatie voor dubbele cijfers vandaan komt (vroeger huisnummer 116, vroeger telefoonnummer 561188 en in mijn huidige mobiele nummer zit ook een 11 en een 33, daar kan ik dan heel blij van worden - ach ja, elke gek zijn gebrek en daar kan ik trouwens ook niets aan doen want ik ben op de dag van de zotten geboren dus.... LOL).

XOXO Renata

 

Geen opmerkingen: