dinsdag 26 april 2011

KAREN´S DOODLES NL UITDAGING 60

Boekenlegger - Bookmark


Maak een boekenlegger...dat is de opdracht deze week bij Karen's Doodles NL. Ze zijn er in verschillende soorten en maten en ik heb gekozen voor degene Moon ons heeft laten zien in de Cards Only. Ik heb er bewust voor gekozen om niet "Reading Is Fun" te gebruiken, die overigens geweldig is voor deze uitdaging, omdat ik die al een keer gebruikt heb voor een boekenlegger. En ik dacht dat het leuk was om te laten zien dat je élke digi van Karen's Doodles voor deze leuke uitdaging kunt gebruiken!

Make a bookmark...that's the challenge this week at Karen's Doodles NL. I made one Moon made for the Cards Only. I choose not to pick the digi "Reading Is Fun" (which is perfect for this challenge by the way) because I already made a bookmark with this digi. And I thought it would be great to show you that you can use any of Karen's Doodles great digi's for this fun challenge!


Onderstaande boekenlegger heb ik al eerder gemaakt...
The bookmark below I made before...


Stempel: Karen's Doodles - Mermaid
Papier: Rico Design
Kleurmedium: Prismacolor en Derwent potloden

XOXO Renata

9 opmerkingen:

Bernadet zei

superleuk, deze boekenlegger Renata!
En de zeeproosjes heb ik trouwens bij Zeeman gekocht, Al een tijdje geleden, dus geen flauw idee of ze ze nog hebben.

Margo zei

Wat een toffe boekenlegger !
Liefs
Margo

Karin zei

Wat ontzettend mooie boekenlegger. Nu is het zaak om wel je boek te blijven lezen en niet naar de mooie boekenlegger te staren ;-)

Groetjes karin

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

gave boekenlegger, lief afdrukje,
ik lees trouwens ook graag boeken van Karin Slaughter, heb de hele serie.

groetjes jolande

greet zei

Een schattige boekenlegger met deze digi! Heb je het boek al uit??

Groetjes Greet

Sylvia van der Kolk zei

Hoi Renata,

Wat een leuke boekenleggers!
Erg leuk idee.

Groetjes Sylvia.

Marjanne zei

leuk en super handig!

Sandra1968 zei

Heel erg leuk!

Yvonne zei

Ik vind ze allebei prachtig. Maar die met de zeemeermin heeft mijn voorkeur. Super zoals je die afgewerkt hebt met die blaadjes erop en zo mooi gekleurd.
groetjes Yvonne