dinsdag 8 maart 2011

KAREN'S DOODLES NL UITDAGING 53

Een eenvoudige kaart met één in het oogspringend detail / A clean and simple card with one eyecatcher


Deze week bij Karen's Doodles NL willen we graag een eenvoudige kaart zien met daarop één in het oog springend detail, een echte eyecatcher dus. Appeltje Eitje dacht ik, want dat is zo'n beetje mijn stijl. Maar nu MOEST het en je raad het al....ik had er toch een moeite mee, het werd een echte uitdaging :D

This week over at Karen's Doodles NL we like to see a clean and simple card with one eyecatcher. Easy Peasy was what I thought, I do this all the time. Wrong, not eaxy at all, now I had to it was a real challenge :D

Stempel: Karen's Doodles - Happy Feet - Woman
Tekststempel: Pollycraft
Papier: KaiserCraft
Kleurmedium: Prismacolor en Derwent potloden

XOXO Renata

18 opmerkingen:

Unknown zei

Hallo Renata, nou zeg, ondanks dat je 'm lastig vond is het toch een prachtig kaartje geworden. Leuk plaatje ook en vrolijke kleurtjes. Groetjes, Frea

Doodle Queen zei

I love this card, Renata! The spots are so fun and the coloring is wonderful!
Hugs, Karen

greet zei

Super kaart! Wat een hele leuke tekst heb je aan de pin gehangen. Past er helemaal bij.

Groetjes Greet

Sandra1968 zei

Deze uitdaging lijkt mij ook moeilijker dan dat je op 't 1e gezicht denkt, maar ik vind jouw kaart in ieder geval erg leuk!
Groetjes, Sandra

Anoniem zei

Weer een leuk kaartje geworden en de tekststempel vind ik helemaal super.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een leuke vrolijke kaart, heel mooi.

groetjes jolande

arjette zei

Maar hij is wel heel goed gelukt, wat een leuk kaartje zeg!!!!

gr. arjette.

Jolanda Cuper zei

Prachtige eenvoudige kaart! Maar dat betekend bij jou niet snel klaar. Het is weer super geborduurd! groetjes Jolanda.

Bernadet zei

wat een leuke kaart is dit Renata!!
En ook al deze leuke digi gebruikt;)

Tinie zei

Wat een leuke uitdaging! En je hebt er een hele leuke kaart bijgemaakt, Renate!!
Ik moet er nog even stevig over nadenken ...............
groetjes Tinie

Yvonne zei

Ik vind je kaartje hartstikke mooi geworden! Ja raar he dan mag het eenvoudig en dan is dat al moeilijk. We hebben tegenwoordig ook zoveel om op onze kaartjes te doen!!!
groetjes Yvone

Ellen zei

Haha, we vonden hem allemaal moeilijker dan gedacht geloof ik! Die van jou is echt super goed gelukt, wat een prachtige kaart en wat een leuke embellie!

Groetjes Ellen

anja zei

een top kaartje
plaatje komt me bekend voor,hihi
liefs anja

Unknown zei

Wat is ie toch leuk he die digi? Je hebt haar prachtig ingekleurd!

Davi zei

Love the fun image it does bring a smile Great card!!

marion zei

He Renata, het is weer een plaatje. Leuk die tekst en je borduurderij is weer geweldig. Groet Marion

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een geweldig leuk kaartje weer Renata!
Groetjes van Jacqueline

Marika zei

Really like this card, and the stamp is lovely