dinsdag 27 juli 2010

KAREN'S DOODLES NL UITDAGING 21

Wit / White

kaarten juli 2010 010

Een gedeelde uitdaging weer bij Karen's Doodles NL en de andere KD blogs natuurlijk! En deze keer heeft Sandy van KD USA gekozen voor een totaal witte kaart. Een betere manier om de stempels van Karen's Doodles te promoten is er niet maar jongens wat had ik een moeite met deze kaart! Stom hè, dat het zo anders is om met alleen maar witte elementen te werken... Enfin, dit is 'm uiteindelijk geworden maar ik ben helemáál niet tevreden!!

A joined challenge this time over at Karen's Doodles NL and the other KD blogs ofcourse! This time Sandy from KD USA made up the challenge to make an all white card. There isn't a better way to promote the Karen's Doodles stamps but boy did I had a hard time with this card! So silly that it seems so different to work with all white ellements... Enfin, this is what I came up with but I'm not happy with my card at all!!

Stempel: Karen's Doodles - Ice Cream
Papier: Wit cardstock
Kleurmedium: Papicolor en Derwent potloden

XOXO Renata

11 opmerkingen:

Jolara zei

heel erg mooi ! GR Joyce

anja zei

super en erg lekker .en idd niet de makkelijkste opgave
liefs anja

Marjanne zei

Ik weet niet wat jij niet goed vindt aan deze kaart, maar ik vind hem fantastisch mooi!!

Bernadet zei

wat een superlieve kaart Renata!!
geweldig ingekleurd

Unknown zei

Ik snap niet dat je niet tevreden bent hoor Renata. Ik vind hem heel erg mooi geworden! En idd het is niet makkelijk, maar wel een echte uitdaging! Ben benieuwd wat de deelnemers er weer van gaan maken!

gr. Renata

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Je kaart is schitterend, heel mooi het wit en dan de gekleurde stempelafdruk, het heeft stijl.

Groetjes Jolande

nicolet zei

Wat een lief schatje en dat `kleedje` vind ik ook prachtig!!
Groetjes Nicolet

Riet zei

Wat een schitterende kaart Renata,zo lief afdrukje,mooi ingekleurd.
Het heeft wel wat hoor wit,staalt echt chique uit.

Liefs Riet.

Margreet zei

Het is niet te zien dat je zo'n moeite had met dit kaartje, Renata.....tis een beauty geworden!
xxx Margreet

Jacqueline (Sjakkie) zei

Lijkt me inderdaad een lastige opdracht, zo'n witte kaart. Die van jou is in ieder geval weer heel mooi geworden, super!
Groetjes van Jacqueline

Gea zei

Schitterend mooie kaart Renata!
En ik weet niet waarom je niet tevreden bent het is gewoon top van kaartje en het was een leuke uitdaging.

Groetjes, Gea