zondag 30 mei 2010

ANYONE FOR ANYA? CHALLENGE # 41

Schets 10 / Sketch 10

Joehoe....we hebben weer een geweldige schets van Dawny deze week bij Anyone for Anya?! Hebben jullie het gelezen dat Dawny ons gaat verlaten? Wat zullen we haar vreselijk missen al weet ik zeker dat Yvonne het ook geweldig zal doen! En wat hebben we weer een GEWELDIGE prijs van onze trouwe sponsor HARLEKINO, zij stellen een fantastische rand pons van Martha Stewart beschikbaar!! Nou, als dat geen reden is om mee te doen dan weet ik het niet meer... Dus, hier is de schets en de kaart die ik er mee gemaakt heb.



kaarten mei 2010 010

We have a fabulous sketch buy Dawny again over at Anyone for Anya? this week! Did you see that she is gonna leave us? We will miss her terribly but I'm sure Yvonne is gonna do a great job as well! Again we have a GREAT price from our loyal sponsor HARLEKINO, they donate a fantastic Martha Stewart border punch!! Well, if that's not a reason to join in I don't know what is... So, here is the sketch and the card I made.

Stempel: C.C. Design
Papier: Kaiser Craft
Kleurmedium: Prismacolor en Derwent potloden

XOXO Renata

10 opmerkingen:

Margreet zei

mooi kaartje Renata......prachtige kleurencombinatie!
xxx Margreet

Marjanne zei

ooo wat een cuty!! die tekst is ook al zo leuk!

Jeanet van der Lee zei

Mooie kaart en super mooi papier heb je gebruikt zeg!

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi gemaakt

Liefs Ida

Arianne zei

Jammer, he? Ik las het vanmorgen. Soms moet je keuzes maken en die zijn niet altijd makkelijk.....

Ik vind je kaartje weer geweldig!
Heerlijk om zo'n kaart van de mat te pakken!

marion zei

Wat is het weer een mooie kaart Renata, het papier is echt prachtig en het strikje erbij is ook heel mooi.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtig en leuk kaartje, zulke mooie kleuren!
Groetjes van Jacqueline

Annemarie en Merit zei

hoi renata,

Wat een schattig kaartje is het geworden ik heb ook weer meegedaan aan deze leuke challenge, ga hem er van de week opzetten!!

Veel liefs, Merit en Annemarie

Riet zei

Wat een schitterende kaart Renata,lief die stempel,mooi ingekleurd.Prachtig papier.

Het zijn prachtige stempels bij Karen,echt om te kwijlen.
Maar ik kan geen engels,en ik heb geen creditcard,Dat is heel jammer.
Maar bedankt dat je het me mailde op me blog.

Liefs Riet.x




Liefs

marion zei

ik dacht toch dat ik een reactie had geplaatst? Ik vind je kaart super en het papier is ook zoooo mooi.