donderdag 16 juli 2009

Kersen oorbellen / Cherry earrings

Gisteren waren mijn zusje en haar kinderen een dagje op bezoek en het was zoals altijd weer super gezellig! Hier in de polder kun je overal lekkere verse groente en fruit halen dus besloot ik ze deze keer te verwennen met overheerlijke kersen!

Yesterday my sis and her children came to visit us and is was fun as usual! Here where I live you can buy a lot of yummie fresh vegetables and fruits so I decided to spoil them with delicious cherries this time!

Joery (8)



Loraine (4)



Samira (4)





p.s. Ik kan nergens mijn hobbymes vinden, ben al de hele dag op zoek, ik wil mijn kaart waar ik eergisteren aan begonnen ben afmaken!!

Can't find my craftknife, I'm looking for it the whole day, I want to finish the card I started the day before yesterday!

2 opmerkingen:

Yvonne zei

Wat een jammie, jammie oorbellen zeg!! Fijn om te lezen dat het gezellig was. Sterkte met zoeken naar je mes, wat ben je om het hand dan hé! Groetjes, Yvonne

Mila zei

Hi Renata!
What a lovely nephews :))!
When I was very young...many & many years ago...I plaied with cherish too :))!
Have a sunny week-end my dear
Hugs,
Mila :)