woensdag 11 februari 2009

Kijk eens wat ik heb gekregen! / Look what I got!

Ik ben ontzettend verwend door mijn lieve vriendin Nikki! Dit lieve gebaar kon op geen beter moment komen...wij gaan op het moment zakelijk door een moeilijke periode dankzij de economische crisis en ik heb het daar erg moeilijk mee. Dat is ook de reden dat er niets uit mijn handen is gekomen de laatste weken, ik heb er eenvoudig weg de puf niet voor. Nu met dit fantastische pakje waarin niet alleen een schitterende kaart, bloemen en hele schattige bedeltjes zaten maar ook heel gave stempelafdrukjes, begint het toch weer een beetje te kriebelen!!

I'm realy spoiled by my dear friend Nikki! This sweet gesture couldn't arrive at a better moment...we are going business-like through a very rough time thanks to the economical crisis and I'm struggeling with that. That's also the reason that notting crafty came out of my hands the last few weeks, I simply haven't the energy. Now, with this fabulous package which contain not only a beautifull card, flowers and very cute charms but also real cool stamp images, I feel a little craftingitch!





XOXO Renata

3 opmerkingen:

Mila zei

Friendship is a beautiful thing!
I am happy to hear you again and that card is so sweet!
So now please stay with us :))!
Many blessing,
Mila :)

Riet zei

wat is dat een lief gebaar Renata,van je vriendin.
je moet daar maar 1 van hebben ,en die beuren je toch weer op.
zo lieve vriendin heb ik ook.
ja meiswat moet je er van zeggen,ik hou ook me hart vast,wat voor tyd leven we.
je word er bang van.
ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe,en hoop dat het ty gauw mag keren.
nog maals sterkte met al de zorgen,en blijf toch een kaartje maken,
en zijn je gedachten even ergens anders ,dan bij die zorgen.

lieve schat hou je taai en heel veel sterkte met alles.
liefs Riet.xxxxx

Sylvia zei

Hoi Renata,

Wat gaaf zeg :)leuk dat je zon mooi pakket hebt gekregen van je vriendin!! Super en nog een super mooie kaart ermee gemaakt. Heerlijk hoor, geniet er lekker van en maak er wat moois mee.

Groetjes
Sylvia